Co je to reklamní hra? Kolik stojí? Jak dlouho její vývoj probíhá? Kdo hru bude hrát? Aneb odpovědi na nejčastější zvídavé otázky, které k nám do Handjoy přicházejí.
Jedná se o na míru vyvinutou hru, jejímž úkolem je splnění obchodních či marketingových cílů, které byly stanoveny před jejím vytvořením. Díky reklamní hře tak můžete například získat větší návštěvnost webových stránek, budovat svou značku nebo třeba vzdělávat své zákazníky, obchodní partnery či zaměstnance. Více o reklamních hrách a jejich přínosech najdete na stránce Advergaming.
Výsledná cena hry se vždy odvíjí od konkrétního zadání a požadavků klienta. Vývoj her na profesionální úrovni není levná záležitost, jelikož se na hře podílí celá řada odborníků (analytik, projektový manažer, programátor, grafik, zvukař, tester...), které je potřeba zaplatit. Cena her vytvářených v naší agentuře se pohybuje od desítek tisíc korun v případě menších her až po miliony korun v případě velkých a rozsáhlých titulů. Pokud máte v hlavě konkrétní hru, kterou byste chtěli zpracovat, neváhejte nás nezávazně kontaktovat pro vypracování nabídky.
Délka vývoje hry se odvíjí od jejího rozsahu a náročnosti na zpracování. V případě malých flashových her se doba realizace pohybuje v rozmezí několika týdnů, pokud jde o větší tituly, na jejich vývoj je běžně třeba i několik měsíců.
Průběh vývoje reklamní hry má většinou následující scénář - společně definujeme cíle a potřeby (pro koho hra bude, co bude jejím sdělením...), navrhneme Vám možné řešení, po jehož schválení jej naši vývojáři uvedou v život. Jakmile bude hra hotova a řádně otestována, můžeme Vám pomoci s jejím marketingem a distribucí. Více o metodice vývoje reklamních her v Handjoy najdete v samostatném článku.
Ano. Narozdíl od reklamních her, kdy pokrýváme celý projekty prvotní idei až po konečnou hru, nemáme problém s vyvíjením her, které vymyslel někdo jiný, ale neumí je zrealizovat nebo na to nemá kapacity. Pokud byste tedy rádi realizovali hru pro sebe či svého klienta, neváhejte se na nás obrátit. Více informací najdete v sekci nazvané Zakázkový vývoj.
Rebranding některých her z naší dílny je možný. Pokud spěcháte s realizací reklamní hry, případně máte omezený rozpočet, bývá rebranding nejvhodnějším řešením. Pro zaslání nabídky her k rebrandingu nás kontaktujte.
Ano, vyvíjíme na zakázku veškeré interaktivní projekty, které mají herní příchuť a člověka baví. Sem spadají například různí interaktivní průvodci, instruktážní flashové aplikace aj.
Ano. Naši herní specialisté jsou k mání i pro Vaše projekty. Více najdete v sekci Outsourcing.
S trochou nadsázky jsme schopni vytvořit hru pro jakoukoliv myslitelnou platformu. Nezaskočí nás malé online hry ve Flashi pro webový prohlížeč, stejně tak si hravě poradíme s velkými počítačovými tituly, které si hráči mohou stáhnout k sobě do počítače a poté je hrát. Rozhodně nám není cizí ani vývoj her na mobilní zařízení (mobilní telefony, PDA apod.). Z každé uvedené oblasti máme dostatek referenčních projektů.
Distribuce té či oné reklamní hry vychází z toho, za jakých okolností vznikla a co je jejím cílem. Pokud je jejím úkolem přitáhnutí návštěvníků na Vaše stránky, bude umístěna na Vašem webu (příp. jinak s ním propojena). Pokud je hra určena coby dárek účastníkům soutěže, dostanou odkaz na její stažení či zahrání jen vybraní lidé. Pokud má sloužit k prezentaci na veletrhu, bude vylisována na média CD nebo DVD. Možností je spousta a rádi Vám s distribucí hry pomůžeme, jestli to bude potřeba.
V žádném případě! Všem závisí na tom, jaké téma hra zpracovává a jakým způsobem. I dospělí se rádi u her baví, což dokazují nejrůznější průzkumy a statistiky. Pokud jste na vážkách, zda se hrou podaří oslovit i někoho jiného než děti, na nic nečekejte a navštivte stránku Fakta o advergamingu a hrách obecně.