Jelikož si naše klienty rádi hýčkáme, neopustíme je během cesty za jejich cílem ani po dokončení hry. Snažíme se přiložit ruku k dílu i tam, kde jiní končí a na jejich místo nastupují specializované marketingové, PR nebo internetové agentury.
Společně jsme vytvořili hru, kterou chcete nabídnout k volnému stažení komukoliv, kdo o ní projeví zájem. Pouhé vystavení na webových stránkách bez dalších aktivit by ale bylo značně neefektivní. Ve světě internetu jsme jako ryba ve vodě, proto Vám rádi pomůžeme s propagací Vašeho titulu po jeho dokončení. Navrhneme Vám na míru online kampaň, jejímž cílem bude představit vytvořenou hru těm správným cílovým skupinám, oslovit velké komunity hráčů a poté je i přivést na Vaše stránky.
Jestliže chcete Vaši hru co nejvíce rozšířit mezi hráče, nebojte se nám ozvat. Můžeme zajistit vydání Vaší hry na předních českých serverech věnujících se hrám a stejně tak se postarat o její umístění na různých DVD přílohách tištěných časopisů. Problém samozřejmě není vydání hry vlastním nákladem, kdy Vám zprostředkujeme zpracování DVD a jeho vylisování v požadovaném nákladu. Poté jím můžete překvapit své zákazníky nebo obchodní partnery.
Díky microsites můžete komunikovat informace o hře (nebo i celé kampani) mnohem účiněji, než kdybyste je měli skryty někde hluboko na svém webu. Často se také nabízí možnost propojit microsite přímo s hrou, kdy na ní můžete mít online tabulku nejlepších hráčů. Tím můžete motivovat ostatní k opakovanému hraní s cílem překonat své soupeře, což je účinné především ve spojení se soutěží o ceny. Jestliže tedy plánujete ke kampani vytvořit speciální microsite, zkuste se nám nezávazně ozvat a společně něco vymyslíme.
Mobilní telefony pro nás nejsou španělskou vesnicí! Možná už víte, že i na ně nám nedělá problém vyvíjet hry. Tím ale nekončíme – dokonce pro ně umíme vytvářet i jiný mobilní obsah. Do této kategorie spadají třeba tapety na pozadí telefonu, animované spořiče nebo vyzvánění. Mobilní obsah je atraktivní možností, jak oslovit především mladší věkové kategorie, zvláště pokud jim jej nabídnete zdarma, například coby podpůrný prostředek v rámci své kampaně.