Za dobu naší existence jsme realizovali celou řadu projektů. Níže najdete případovou studii jednoho z nich.
Klient: Grundfos, spol. s r.o.
Název řešení: Grundfos Ponorky
Zadání:
Klient měl potřebu se odlišit od konkurence při prezentaci svých produktů na veletrzích a výstavách, které často jeho zástupci navštěvují. Hlavním cílem byla propagace klíčového produktu, úsporného čerpadla s označením Alpha-2, který měl být netradiční formou představen veřejnosti, příp. obchodním partnerům.
Výsledek:
Při navrhování tohoto projektu jsme se rozhodli navázat na úspěšnou realizaci z minulosti, konkrétně hru Hon na čerpadlo. Na základě domluvy s klientem bylo rozhodnuto o využití podobného konceptu, avšak ve zcela odlišném zpracování a s úplně novým zážitkem
Pro klienta jsme navrhli a poté zrealizovali unikátní 3D závodní hru odehrávající se v prostředí potrubí a bazénů. V těchto prostředích závodí s protivníky a musí nahrát co možná nejlepší čas, přitom se vyhýbat nejrůznějším nástrahám a sbírat zadané předměty.
Na konci hry se objevuje malý kvíz, který hráče prověří z vědomostí o čerpadle Alpha-2. Po jeho absolvování má každý možnost uložit své skóre a zasoutěžit si o jednu z cen.
Ovládání hry bylo realizováno na míru prostřednictvím závodního volantu.