Za dobu naší existence jsme realizovali celou řadu projektů. Níže najdete případovou studii jednoho z nich.
Klient: Monarch, spol. s r.o.
Název řešení: Druhá směna Ranní show
Zadání:
Klient, provozovatel Hitrádia Vysočina, nás oslovil s požadavkem na vytvoření jednoduché flashové hry pro webové stránky. Ta měla navazovat na oblíbený pořad Ranní show a především pak na Druhou směnu, což byla aktivita moderátorů rádia, kdy po skončení vysílání myli auta vybraným posluchačům. Cílem hry bylo propagovat jednak osoby samotných moderátorů a jejich show a stejně tak i Druhou směnu.
Výsledek:
Po upřesnění požadavků klientem jsme navrhli a poté zrealizovali jednoduchou flashovou hru, v níž se hráč mohl ujmout jednoho z moderátorů a spolu s ním podstoupit mytí aut v rámci Druhé směny.
Celá hra byla humorně laděná, čemuž odpovídá i grafické zpracování a vtipný dabing jednotlivých postav, jehož se ujali samotní moderátoři.
Cílem hráče bylo v daném limitu umýt co možná nejvíce aut a přitom se žádným z nich nenechat přejet. Na konci hry mohl své jméno zapsat do tabulky nejlepších hráčů a ucházet se o některou ze soutěžních cen, jimiž byli nejlepší hráči pravidelně odměňováni.